Reklamácie tovaru

Môžete nás kontaktovať e-mailom na adrese print@takoy.sk

Reklamovaný tovar môžete zaslať poštou na adresu:
GOTANA,s.r.o.
Duklianska 1379/19
085 01 Bardejov

 

Každá objednávka sa tlačí na objednávku pre jednotlivca, ktorý si ju objednal, čo znamená, že tovar nie je možné odmietnuť alebo vrátiť bez udania dôvodu.

V prípade, že dostanete nesprávnu alebo poškodenú objednávku, sme vždy ochotní ju vymeniť alebo inak vyriešiť reklamáciu. Je dôležité, aby ste nás pred vrátením tovaru kontaktovali. 

Pre rýchlejšie vybavenie uveďte všetky relevantné informácie spolu s fotografiou problému a číslom vašej objednávky. 

Ak chcete vrátiť objednávku z akéhokoľvek iného dôvodu, môžete nás kontaktovať. Spoločne sa pokúsime nájsť vhodné riešenie situácie. 

Neponúkame predplatené štítky na vrátenie tovaru, takže keď vás budeme kontaktovať s pokynmi, jednoducho si vyberte prepravnú službu, ktorá je pre vás cenovo najvýhodnejšia alebo najpohodlnejšia. 

Máte 14 dní na to, aby ste nám dali vedieť, ak sa vyskytol problém. Objednávku skontrolujte ihneď po jej prijatí a akékoľvek chyby, nedostatky alebo nezrovnalosti nám oznámte okamžite, najneskôr však do 3 kalendárnych dní.